Nu lasa pe maine ce poti face azi!

Tutoriale, proiecte, etc.

HTC Diamond

Lasă un comentariu

Ce vreti sa stiti despre acest telefon, desi am in posesie mai multe tipuri de telefoane care au touch screen, dar oricum Diamond-ul este peste jafurile mele🙂. Vorbim de: Qtek 9000, Iphone 2G si un Qtek S200.

Okey, daca cumva parerea mea conteaza sa vedem ce pot sa scriu in acest articol de 2 lei, nu ca ar avea fro` valoarea dar la cate reviewuri facute pana acum asupra acestui telefon, al meu va fi prea banal sau incomplet.

Am sa incep cu nemultumirile, deja mi s-a tocit carcasa, arata de zici ca il am de aproape 5-6 ani, ecarnul arata zgariat, desteptul de mine nu a luat o folie amarata, acum o sa pierd la vanzare o suma frumusica.

Carcasa este in rest solida, poti sa arunci cu el in cineva care te supara.

Mi s-a ars un led (pe pictograma telefonului de inchidere apeluri) dupa 3 luni de folosire intensa de cand l-am cumparat de la masa de acasa.

La partea Hardware nu comentez nimic, este foarte okey din punct de vedere al tehnologiei la ora actuala, orice aplicatie merge fara probleme, din cate stiu ar sta putin mai slab la video, asta ar putea sa fie din 2 motive: rezolutia prea mare VGA si de aceea uneori mai merge anumite filmulete sacadat, a doua sa fie datorita procesorului Qualkom ( stiu ca nu am scris corect) care nu este un driver pentru el complect la ora actuala si se ofera 5000 euroace celui care scriu un program scula🙂, asa ca programatorilor care le aveti, bagati-va!

La partea de software nu comentez, pentru ca nu isi are rostul, sunt atatea aplicati pe net, fiecare le poate testa si ramane cu ce ii place.

Ecranul e foarte okey chiar daca are 65k culori, poti sa vezi imagini, filme destul de clar. Se poate vedea si la lumina puternica, destul de acceptabil.

Memoria 4GB, hm … prea mult pentru mine care il foloseste pentru copiat la facultate, ascultat cateva melodi pe drum, un pic de net( mail si hi5 =))(glumeam) ) si pe post de telefon si mesaje.

Diamond-urile la ora actuala se pot gasi ieftine pe okazii, pe alte site-uri la preturi banale 7-10 mil . Deci merita unul sa iti cumperi dar atentie, nu il cumparati pentru poze si muzica, pentru ca nu isi face deloc bani, in rest e de nota maxima aproape🙂.

Lasă un răspuns

